דרך צלחה : איך להגשים את עצמך ולהעשיר את עולמך בצורה הכי נכונה?

לא פעם ולא פעמיים בטח שמעתם את המושג " ידע זה כוח " יכול להיות מההורים , מהמרצה או בכלל מעוד אתר באינטרנט , אבל זה לא כל כך משנה , כי בסוף ככל שיש לך הרבה כלים בארגז שלך אתה תוכל לבנות את החיים שלך בצורה הטובה ביותר  , ההצלחה תלויה בנו , אף אחד לא יבנה את החיים בשבילנו , נצטרך ללמוד לחקור ולהקים דברים , נכון , אני מסכים איתך , זה קשה , ויהיה פעמים שתיכשלו תפסידו ותיפלו אבל תמיד תצטרכו לדעת איך לקום ולחזור למרוץ ,  זה או שאתה נשאר מאחור או מקדים את כולם , ככה הצלחה עובדת ,

אז אנחנו PROJECT60

רוצים לכוון אותך לטופ בעזרת הכלים שאנחנו ארגנו בשבילך

קריאת ספרים

כן , קריאת ספרים , אולי זה נשמע לכם משעמם אך העולם הזה מציע לכם ידע על מגש בכסף .

אין בדבר הזה שום דבר חדש או מהפכני , השיטות והרעיונות הכלולים בספר משמשים בסיס להצלחתם של אנשים מצליחים זה שנים רבות , שיטות אלו הוכיחו את עצמן מספר רב של פעמים ,

נסיון של האנשים הכי מצליחים בעולם כתוב על דפים ואתם רק צריכים לקרוא .

בנוסף , יש עוד הרבה יתרונות בריאותיים וקוגנטיביים (הינם מוכחים פיזית) :

קריאה מפחיתה לחצים

שיפור ברמות האמפתיה לאחרים

שינה איכותית יותר

שיפור זיכרון

פוקוס וריכוז משופרים

כישורי כתיבה טובים יותר

מנטור

אז מה זה מנטור?

מנטור הוא אדם המשמש כיעוץ או מדריך , מנטור אמין ושווה עבר קברת דרך ויכול להגיע למצב שהוא יכול להדריך אנשים לעבר מטרתם .

מדובר באדם שניסה, שטעה, שהצליח, ששמח, שבכה, שהזיע, שלמד, שקרא, שחשב, שקיווה, שהתאכזב, שהאמין ושעשה עוד מאות פעולות עד שהוא הגיע לאן שהוא הגיע.

ואם הוא מייצג משהו שהייתי רוצה לקחת בו חלק ויש לו יכולות שאני מעוניין לפתח? למה לא ללמוד וליהנות מכל מה שהוא כבר צבר? ברור שצריך!

ללא ספק כשיש לך אדם שמלווה אותך, הדרך נעשית מהנה יותר, קצרה יותר וממוקדת יותר, מאשר אם היינו עושים זאת לגמרי בעצמנו

צפייה בפודקאסטים וראיונות

אוקיי , אז ככה , אפשר לקבל המון השראה וידע מראיונות ופודקאסטים אם זה בצורת דיבור , באופי הדיבור , בחשיבה , דברים אלו יתנו לך את הכלים , ואת החשיבה הדומה כמו של האנשים הכי מצליחים בעולם , תחשוב כמוהם תהיה כמוהם , "חשיבה יוצרת מציאות" , בנוסף , בהרבה ראיונות מתגלים טיפים ושיטות שלא שומעים כל יום ולא מוצאים בכל אתר רגיל , אז שווה להתחיל להקשיב לגדולים ביותר.

סביבה תומכת

כל הדרכים האלה לא שוות , שאתה חוזר בסוף היום לסביבה מורידה ושלילית , במיוחד אם אתה מקשיב להם , אתה יכול להתמיד בהתחלה מתוך התלהבות , אבל לאחר תקופה קצרה זה יחלוף לך ותפרוש . אז בוא נסכם , שאם את או אתה מרגישים חוסר פרגון אתם לוקחים את הדברים שלכם , ועוזבים את הסביבה הזאת , כן גם אם זאת המשפחה שלך , בסוף הם תמיד יחזרו במיוחד ברגע האמת , שהם יראו את התוצאות על פני השטח , כשיראו אותך פורח ומשיג את היעדים שלך, אז תזהה את זה ותפעל .

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *