בינוניות : התכונה הכי גרועה של בן אדם!

בינוניות : התכונה הכי גרועה של בן אדם!
"אנחנו חיים בדור של בינוניות"

אז בוא נשחק משחק קטן: אנחנו נשאל אתכם שאלה ואתם תענו (חשובה הכנות שלכם) :

האם אתה "מאוהב" בחיים שלך ? אתה מרגיש מאושר ?

בתשובה שלכם התייחסו לכמה פרמטרים:

האם אתם קמים בבוקר ואתם שמחים ? אתם אוהבים למציאות שבה אתם קמים?

האם חשבון הבנק שלכם מאפשר לכם לחיות את החיים שאתם חולמים עליהם?

האם המצב הבריאותי שלכם יציב?

בואו נקפוץ למסקנות

במידה וענית תשובה חיובית על כל השאלות – כפיים .

במידה ולא , תשאלו את עצמכם למה אין לכם את מה שאתם רוצים ? ותענו לעצמכם בכנות , בלי תירוצים כמו : אני מבוגר כבר , אני לא מתאים לזה , אין לי זמן אני צריך להיות בבית עם הילדים .

אנשים נולדים לעולם , בשביל להיות משהו ולא עוד אחד בין היתר . תאשים רק את עצמך ואת הבינוניות שלך , זה הסיבה היחידה למה כל מה שמסביבך קורא.

אז מה צריך כי להיפטר מבינוניות ?

של אתם צריכים להיות שלמים ובטוחים במה שאתם הולכים לעשות , חוזק המנטלי שלכם חלק בלתי נפרד , אתם בעצם נגמלים מכל ההרגלים הרעים ומהחשיבה הבינונית , כי מרגע ההחלטה כל מה שתרצו לעשות , אתם יכולים ומסוגלים שום דבר לא ימנע מכם להגיע לאן שתרצו ואפילו יותר , עוד עצה נוספת , אם אתם מתכננים לפרוש באמצע עדיף לכם לא להתחיל

דעה נפוצה

להגיד" "מה הם כבר מבינים מהחיים שלהם , לא הכול בחיים זה הרצון להצליח" , זה הטעות הנפוצה ביותר , כאשר אנשים מתבאסים על מקום העבודה או על המציאות שבה הם חיים , הם ינסו לתקן את הבאסה הזאת בשופינג או כל דבר שיעשה להם את השמחה הזמנית הזאת , אבל כשהשמחה הזמנית הזאת חולפת הם יקנו עוד ועוד והם בחיים לא יבינו ששם הם לא ימצאו את האושר כי זה כבר יהפוך להתמכרות , אבל שתיקחו את ההרגשה הבאסה הזאת ותנסו לשנות את החיים שלכם למקום שאתה חולמים , אתם תראו שאתם תהיו כל כך ממוקדים לעבר המטרה שלכם , לא יהיה לכם זמן להרגיש רע .

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *