שגרת הבוקר שתמיד חלמתם עליה- איך עושים את זה?

לפעמים זה נראה רחוק מהמציאות , להפסיק את המרתון בבוקר , לעשות מלא מלא דברים במקביל בלי דקה של שקט , במקום לעצב את הבוקר בצורה הכי נכונה ורגועה שיש , קשה לדמיין , אבל כן , ואם באמת תרצה את זה , שום תירוץ לא ימנע את זה ממך , " הילדים משגעים אותי" או "אני עמוס/ה בבקרים" אז בואו נראה לכם איך לפתוח את היום כמו שצריך!

שעת יציאה מהבית מינוס שעתיים וחצי.

רוב האנשים בעולם , מאוד אוהבים לישון , מה הם לא יעשו בשביל עוד עשר דקות של שינה , אבל זה בעייתי מאוד , אנשים פועלים על פי הרגשות הזמניים שלהם , הם לא חושבים כמה צעדים קדימה , כן נכון אנחנו עייפים , אבל אם לא נקח את עצמנו בידיים ונקום בהתאם , היום שלנו יהפוך גם להיות עייף ועצבני , אתם בטח שואלים למה?

אוקיי אז ככה , ארגון הזמן שלנו הוא דבר חשוב בחיים , אם לא נבצע את כל התכנונים שלנו לפי הזמנים , היום שלנו ימרח , ויהיה לחוץ יותר ועצבני יותר , לפיכך , אנו צריכים בבוקר לקום שעתים שלוש לפני כל הבלאגן לתכנן ולהתארגן ליום שבא .

תכנון היום

עצה שלנו , מיד לאחר שאתם קמים עוד לפני שאתם מתארגנים ואוכלים כשאתם עדיין במיטה , תתכננו את היום לפי התוכניות והמשימות שלכם , זה יקל עליכם משמעותית

טיפוח

תשקיעו בעצמכם כל יום עד הסוף , כאילו היום החשוב בחייכם , אם זה בלבוש , בריח , באסתטיקה . אתם תרגישו שמחים ומלאי אנרגיה במהלך היום.

מדיטציה

10 דקות מהבוקר רק לעצמכם , בלי טלפון ובלי רעשי רקע , תשבו במקום שנוח לכם , ותנסו להפסיק את המחשבות , זה יוציא ממך את הפחדים את הלחץ וייתן איזון ושקט ליום.

מוזיקה

מוזיקה שאתם אוהבים בבוקר , בין הדברים הכי מועילים לאנרגיה חיובית בבוקר. תאמצו!

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *